blåbärsorientering

...dagens påkomna nya sport....mkt praktiskt - den ene springer runt som en galning i skogen och den andra tar det lugnt och plockar blåbär i skogen....I like!
detta ägnades dagen åt i skogarna kring Café Skogen...mkt mysigt....råkade oxå trampa på en kopparorm och skrek tjejigt högt men som sagt, inte det minsta farligt, men sliskigt att d ringlade under foten på en....usch....
kvällen avnjöts i goda vännerslag hos Elin...tittandes på Allsången, ätandes alllldeles för mkt jättegod tacopaj som avslutades med tårta då det var damens 28:årsdag....

när vi kom hem började så smått packningen inför vår lille tripp till Öland..så det bär iväg imorron onsdag vid sådär 13.00 så ni vet när ni ska börja sakna mej. det ska bli riktigt kuligt med denna tripp....förstgratta äldsta brorsonen och spela minigolf sen till mariannelund och visa broarna och karamellfabrik och köpa senap *ler* för vidare färd till målilla där vi ska vila våra trötta rumpor efter en hel dags sittande i bilen. sedan kommer vi till höjdpunkten på resen - över till Öland *ler* för att dels upptäcka Öland men oxå för att fira tjusiga Victoria på hennes 30:årsdag....ska bli kul, massa artister och stor förhoppning på fint väder!!

nu är det dax för läggdax och date med John Blund...men inget oanständigt - ja lovar...bara lite stardust så e jag nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Jessica P

Hej tjejen! Hoppas att Öland var till belåtenhet. Jag undrar om du vill med mig och plocka blåbär nån dag? Jag vill gärna ta med mig nån liter eller så hem...lite motion med en ny sorts belöning kanske... jag har bil om vi ska åka en bit eller så! Jag jobbar ett tag till, men har lediga kvällar när Per försvinner på söndag kväll. Hör av dig!

2007-07-17 @ 21:48:05
URL: http://bokmal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0