bio

Allt var bestämt innan med vilken film som skulle ses....det var dax att se den alla snackat om var för lång - Pirates of the Carabiean 3. När vi kom dit tio minuter innan filmen skulle börja vart ja osäker...det fanns ju så mga jag ville se, Oceans 13, Pirates, Spiderman, Beck....hmm....med ens mkt osäker...."men välj då, mej kvittar det"....
så det blev efter mga om och men Spiderman 3 som vi la våra pengar på....eller snarare magnus pengar =) ja hade rabattpoäng som täckte min biljett...jääj!
Mkt bra film, mkt amerikansk med hjältemusik och så men klart sevärd!! ♣♣♣♣ av ♣♣♣♣♣
Sen bar det av hemåt för magnus skulle iväg på sin sista natt för den här veckan....hoppas både på förlångt och ett annat jobb!! Bra med skift för det betlar sej men jobbigt med en pojkvän som ständigt är trött.......men det roliga i kråksången är att han snacakt länge om att söka andra jobb...så idag fick han tummen ur äntligen och ringde - Hammar-El här i stan och vet ni??? han får komma på intervju på måndag...om det går bra där blir det dirket till ett företago ch inte genom ngt skumt bemanningsföretag och det blir förmodligen en "fast" tjänst...så fast ngn tjänst är nu för tiden....tills vidare heter d ju men iaf.....*iverhopp och lyckoskrik*

nu ska ja nanna igen...same presidior as every night ms johansson (ursäkta stavningen)

visst e han go, min karl?!! love him....hihi

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej hej .... Nu när sommarlovet äntligen kommit skall jag hinna med att blogga... & läsa andras bloggar ... kul att se dej i vimlet...
Föresten behöver jag säga att ni har en stående inbjudan till Lanesund *kramis*

2007-06-16 @ 08:32:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2331/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0