varför är det alltid fint väder när det närmar sig tenta?

Å här sitter man och vill njuta av vädret och allt man får är dåligt samvete för att man borde plugga till tentan man har på onsdag (dvs imorrn) istället....*muttrar och mumlar* men men får väl försöka göra något åt det hela så man faktiskt klarar denna tenta. Är så tråkigt att ha massa tentor som släpar, räcler med de tre (!!!)  jag har redan.
Usch tentor ska man klara första eller ialla fall andra gången, sen blir det för långe sen för att det ska motivera att läsa om allt igen...

Är fullkomligt medveten om att det är såååå långesen jag skrev något här, typ 1½ år sen eller ngt, men ska försöka bättre på det =) om nu någon är intresserad av att läsa om mitt liv...
Hittar vänner var och varannan dag som bloggar och som jag annars inte träffar, tycker det är ett lysande sätt att meddeal sig till omvärlden om vad som händer i ens liv.
Hörde mskr inom media som pratade om att folk började lida av "uppdateringsångest" ngt liknande... men är inte det snarare en bild av personen som bloggar, facebookar eller vad det nu gäller än grejen som sådan?

Mkt har hänt sen 14 november 2007 =) Helt galet mkt, men det tänker jag inte berätta om.
Men spexmässigt så har vi spelat på en så otroligt mkt större scen än vi någonsin trodde att vi skulle få göra, sen vet jag inte om allt är positivt och bra för det men en helt ny upplevelse är det ju i alla fall, och mkt mskr kom även om vi hoppats på flera. Annat spexrelaterat är att vi hade Kårspexet på besök för ett par helger sedan, de spelade sin föreställning Pius III  otroligt roligt!  Gällande vårt spex så hade vi valmöte igår, för att välja de första posterna som behöver komma igång med sitt arbete. En av typ fem poster valdes, vår manuschef - Grattis Sara!!

Nu ska jag fösöka ta tag i min skolbok och frågepapper och sätta igång!!
Dumma fina väder =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, se där..Bloggandet smittade av sig, trevligt:) Ha det så bra. Kram vännen

2009-04-28 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0