hur ska man veta?

om någon läser det man skriver när man inte får några kommentarer? Jag kan inte skryta med att jag skriver så mkt jag heller tyvärr...men iaf =) man vill ju gärna veta vad folk har för åsikter om det man skriver, eller hur?!

för även om man inte bara kriver för att ngn ska läsa så finns ju kittlingen där att ngn faktiskt läser, och skriver man ngt jobbigt, vill man ju ha råd eller sympati eller ngt, eller hur?
visst är det dagbok med och man skriver av sig, men jag skriver nog mest för att berätta för mina vänner vad jag gör om dagarna eller om ngt hänt - som nu....................................................

ngt stort är på väg att hända i mitt liv och nästa vecka kan jag ev berätta mer för er som visar intresse...hihi

natti natt...dags att sova för den som ska upp halv sju!! =)

Kommentarer
Postat av: Becks

Jag läser iaf, lite till och från. Blev nyfiken på vad som ska hända, berätta! :D

Kramar

2009-07-31 @ 21:01:00
Postat av: Schwaxofonist

Jag läser lite sporadiskt också. Blev nyfiken och hoppas!

2009-07-31 @ 22:53:36
URL: http://expiodo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0