Jaha ja...

då har man jobbat nästan halva sin tid på semestervikket... och jag trivs riktigt bra måste jag säga. Det är inte så stor skillnad på dagarna men man lär sig rutiner och många av dem jag jobbar med trivs jag riktigt riktigt bra med =) särskilt en har jag särskilt kul med...
Nu har jag jobbhelg framför mig, inte såå kul men det får gå. Är väl lycka när man ser i lönekuvertet hoppas jag =)

Magnus har semester sen i måndags...och jag längtar såå till på fredag när jag går på min (enligt mig) välförtjänta enveckas semester =) vi har inte helt koll på vad vi ska göra men vi ska börja med att gratulera svägerska och brorson innan vi drar neråt...kusten antar vi =) hoppas iaf på fint väder, du funkar det mesta! Hoppas på avslutning på Fryhkdalsdansen =) då kommer mina favvisar dit - Scotts *hihi*

Nu ska vi kolla på film jag och min käre karl.. *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0