idag var jag med om en sak....

jag var på promenad med mina vänner runt här uppe i brickebacken, vi gick och småpratade och jag visade lite småstolt fotot jag har av Henrik i Scotts som visningsbild..... ingen av dem visste vem det var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
snacka om att jag kände mig insnöad....det har numera blivit en självklarhet att de jag pratar med och umgås med vet vilka Scotts är....hehe.... men så var uppenbarligen inte fallet....det var en nyttig läxa.....................

men det minskade oxå listan på vilka jag skulle kunna få med mig för att spana på Scotts som skulle uppträda i vår vackra stad igen.... de skulle spela på en privat fest som råkade vara på mitt kära campus men det var oxå tyvärr på personalens firmafest inför sommaren med tema Folkpark....de hade riktigt finfrämmat, både Lill-Babs och Scotts =)
men glad ihågen knallade jag ner själv då ingen ville göra mig sällskap....har nog aldrig gått så lätt att ta sig till campus =)

när jag kom ner till campus var hela området kring Kraka avspärrat eller inhängnat kanske är ett bättre ord =) ingen annan än de som var bjudna fick iaf komma in *fnys* det är väl vår skola tyckte jag nog men men....
så jag letade ingångar och det första jag ser är Scotts snygga stora buss stå utanför kåren...wow, då slog det mej att jag faktiskt kunde springa över dem här ngnstans hihi....på min skola...
när jag gick närmare för att ta kort såg jag att ingen mindre än Roberto satt i bussen =)







hihi...mga bussbilder blev det!!
så jag tog mina kort och gick vidare... gick dit jag trodde att jag skulle kunna komma in men icke, överallt var det stängt, men jag hamnade backstage kan man säga, där de tjusiga killarna hade alla sina grejer

jag fick även en glimt av Lillen när han stod och grejade innan spelning =)

såhär i efterhand kan man ju tycka att "det hade väl bara vart att gå in, ingen hade märkt av dig" men jag var i det läget som en vampyr - man måste bjuda in mej för att jag ska kunna gå in!
jag snackade lite med Roberto som beklagade och sa att det är ju sådär när det är en privat spelning, jag innbillade mig att han var stolt över det enda scottsfanset som stod där och skakade galler, bokstavligen, för deras skull =) Am I right you guys?!  Hur som haver jag stod där och väntade på att de skulle börja spela, dem med tror jag, de var lite sena i schemat för kvällen.... snackade även lite kort med Claes, vid några tillfällen... alla pojkarna har iaf hälsat på mig nu, det är ju iaf ngt haha.....
så började de till slut spela och som startnummer hade de "fröken fräken"  får se om jag kan lägga upp det här någon gång =) men allt jag SÅG var ryggen på Claes - under ca 40 minuter kanske (deras första session) så honom skulle jag känna igen vart som helst numera haha...
   
Blev lite lika kort men var ju tvungen att ta kort på något =)
Ett sista kort blir på Henrik som ägnar sig åt sina fans...

Kommentarer
Postat av: eBbA

Groupie kanske? Jag har också några såna grupper eller artister som när jag väl har stött på dem så känns det självklart att ALLA andra också vet vem de är... Men men... Bara människor som sagt=)

Kram

2009-06-14 @ 03:19:07
URL: http://ebbaluna.blogg.se/
Postat av: Peter

Känns som om det finns en liten besatthet av scotts hos dig???:)

2009-06-14 @ 22:27:57
Postat av: Färjan-Ruth

Vad kul att du skriver om Scotts. Kram. Färjan-Ruth

2009-06-15 @ 13:47:14
URL: http://boatpastor.wordpress.com
Postat av: Maria

Jag förstår precis va du menar...är nog bara jag i vårt umgänge som gillar dessa killar.

2009-06-16 @ 09:50:53
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0