Midsommar...(ursäkta förseningen för er som läser =) )

är inte det den absolut mest somriga tiden på året?? ;) det tycker jag....
min och magnus midsommar blev i af väldigt lyckad trots snabba lösningar *ler* men det gick ju bra.
Jag jobbade fram till 16 så sen blev det buss till bussen hemåt och allt klaffade väldigt bra. Att jobba på midsommarafton är alltid lite speciellt, men det är oftast väldigt trevligt och gott ;) och i år hade vi t o m fint väder heeela dan. Halv fem satt vi på swebussen som skulle ta oss till mariestad där mamma och pappa skulle hämta oss, då vår bil ff var trasig. Snacka om att man märker hur van man är att ha bil!!
På kvällen blev det grillning och magnus sörjde lite över att han missade sillen men det rådde vi bot på till lunchen på midsommardan =)
    visst ser det smarrigt ut? hihi...jag fick kassler då jag inte gillar sill, aldrig lärt mig! Denna midsommardag hanns det med mkt faktiskt. Den började bra med sovmorgon, dock inte så bra för magnus som började känna sig sjuk =( men sen intogs denna ljuvliga lunch på altan i sol!! Vi passade även på att planera för en tur ut med båten och fiska en stund... men visst, det var ju fint och skönt att komma ut på vattnet, det är det alltid men fisken hade uppenbarligen emigrerat, för under ytan - eller i af i närheten av våra flöten - var det heeelt dött och då menar jag helt dött, inte ens ngn känning av naggande på maskarna...*fnys* så försökte vi lite längre ut mot dagskär men där fanns några hemska flygande saker, typ som knott fast mindre och hemskare, mkt hemskare!! de var verkligen överallt... fick ju borsta håret hur länge som helst för att få bort dem sen.... usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <-- såhär fort åkte vi ;)
Men när vi kom hem var det iaf äntligen dax för kvällens event...hihi =) jag och magnus skulle åka och kolla på och dansa till och lyssna på och njuta av - SCOTTS!!! hihi............... så vi lånade mammas nya fina bil,
en toyota yaris verso
 
sjyst bil va? man kände sig som om man satt på en tron hihi....så efter fisketuren svidade vi om, inte så mysigt att ha halva maskar på sig om man skulle få kramas med ngn onämnd kändis... hihi...men tjusiga blev vi =)
för att få lite krafter stannade vi till på mcdonalds =) sen bar det av till Olstorp!!!
Här kommer en kavalkad av bilder från kvällen, titta och njut =)
   
 
jaja. kvaliteteten är sådär, men alla fyra är med iaf ;)
      
 
Grabbarna Grus eller kanske bus skulle passa bättre? =)
 Claes med gloria? hihi...
   Denna bild ger nästan möjligheten att likna henrik med Jesus =) med ett stort ljus bakom sig... annars bara ett läckert foto!!
     
jag och magnus hade hur kul som helstdenna kväll, vi dansade mer än vi gjort någongång tror jag haha... och mina fötter och ngt promillehöjda kropp svängde runt till massa bugg och foxtrot - världens bästa motion måste det vara - presenterat i förpackning med ögongodis hehe...men nääe jag har ingen favorit som jag tar extra många foton på haha...
Asså jag måste oxå puscha lite för Olstorp, vilken fin park alltså... den har verkligen allt som iaf jag tänker mig ska finnas i en folkets park/festplats.. chokladhjul, lotterier, pilkastning, ett stort dansgolv under tak fast ändå utomhus, ett fik med det nödvändigaste och ett stort plus här var den fina resturangen med bar!! +++++ till arrangörerna!!
  
även efter spelningen gav de av sin tid till sina fans...gilla!! autografer och kramar ges ut till dem som vill ha =)
 Das Buss!! =)
Claes gick ist här någonstans och pratade i sin nalle...kanske med flickan?! får för mig att han ofta ringer henne, men det kanske bara är jag?! ngn som vill bekräfta, dementera? Claes?! =) Men det blev iaf en bild på bussen, som bevis för att den var med även här haha.... vill snart se insidan!!


Denna vackra skapelse åkte före oss ut från parkeringen, den får stå som representant för alla amerikanare som hittat till Olstorp denna afton (som blev morgon) hihi....klockan var halv tre på morron när vi åkte därifrån och på resan hem hade vi värsta djursafariet =) vi såg två rådjur, en räv, ngt vi tror var en mård, ngn typ av padda eller annat hoppande djur på vägen mm mm... hihi...så är det på landet!! kvart i fyra låg vi våra sängar!...snark......




såå då var ni uppdaterade =) kommentera gärna.....

Kommentarer
Postat av: emi

Hehe, låter som en härlig midsommar minsann! =) Dans är inte dåligt!

2009-06-24 @ 22:21:36
URL: http://emi-n.blogspot.com
Postat av: Ickaa

Låter osm du hade skit kul på Scotts :) Men jag tror inte Claes pratade med sin tjej, för hon va där ;)

Kram/Icka

2009-06-25 @ 19:44:26
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: Ickaa

Det finns bild på henne på scottsfanzone under sigges bilder från Tidan.. Ja han pratar väldigt ofta i telefon, d har jag oxå märkt ;)

Idag är d min tur att få se dom underbara grabbarna ;)

KRam Icka

2009-06-26 @ 08:53:04
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0