Solen är skön, solen är toppen....

Solen är varm målar brun hela kroppen...ah ljuva lägerkänsla all over igen :). Ligger idag vid Hästhagens badplats här i örebro. Har vart här heela dan, först med sandra. Kul att ha hittat ett ställe som funkar, om det är ngt som örebro är känt för så är det inte dess många bra badplatser...men har vart i tre gånger och det är sköönt!!! men jag ska inte klaga, jag har Scotts i öronen och dricka i munnen.... Vore spännande om det vore tvärtom hehe...dricka i öronen och jaa ni fattar haha haha...det vore ngt det! Kladdigt från båda håll är jag rädd....haha! Undrar om man får tänka så med pojkvän? ;) jaja nu är det då att komma tillbaks till verkligheten och det innebär att jag och magnus ska och handla... Antar att jag lär känna av hela min kropp på ett brännande sätt ikväll...fram med kylbalsam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0