sommarlov

det är en rätt skön känsla att få vara hemma utan att få dåligt samvete när man inte gör ngt ;)
samtidigt vill man ju utnyttja tiden väl nu när man inte har något annat att göra som stör liksom.... men några dagar kan jag väl få slöa med gott samvete väl?  =)

var på examen i lördags, trippelfest faktiskt... mina sköna spexarvänner louise, niklas och therese kunde nu andas ut!  trodde att det skulle blien kompisfest =) men när vi kom dit var hela familjen där och viss släkt...haha...jaja kul var det ju iaf... med god mat och rolig tipsrunda.... kul med småsaker i frågorna när man inser att man funnits med i dessa underbara mskrs liv de senaste fyra åren...tiden går fort =)

de flesta i ens närhet är nu klara med sina utbildningar och börjar söka jobb, det har pågått ett par år nu och man börjar inse att detta att ha sina vänner nära inpå inte kommer vara en självklarhet så länge till... får de jobb så kommer de flytta...iaf en del av dem, till gräfsnäs, uppsala, varberg, örebro (jääj), grand canaria, vadstena, dalarna mfl...vet inte vart resten är ifrån =) men jag tycker om er iaf =)
det roliga i den ekvationen är att man har anledning att resa över halva sverige och hälsa på folk och har alltid en sängplats (kan man ju hoppas iaf... hihi)
men man inser oxå att man mot all förmodan håller på att bli vuxen....




jaja....det kan man tänka på vidare på en annan dag, nu är det sommarlov och det ska jag njuta av iaf några dagar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

se till att få ett trevligt sommarlov nu. ha de gott

2009-06-08 @ 19:56:03
Postat av: Gudrun

Klart! Jag trollar gärna fram sängplatser oavsett var jag bor. :-)

2009-06-09 @ 12:39:19
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Carro

svar; klart du ska ta dig en promenad mot universitetet! Jag menar! Du kan ju ta ett kort på den vackra bussen åt mig! Och sen kan du går unt ett varv och se ifall dom är där ;D

kramen!

2009-06-09 @ 13:56:56
URL: http://scottsfanzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0