världen är liten....

inser man ibland när man skryter om man fått en kram och får som svar "jag är släkt med honom" haha.... snacka om "right back at you"....jaja....
helt plötsligt blev hon min nya bästa vän haha... näe då men visst var det kul att kunna fråga henne om saker som väldigt få andra vet....

känns kul att ha den möjligheten att kunna fråga, men samtiigt känner jag mig väldigt mkt som 15 år igen när man var obotligt kär i New kids....och man mer eller mindre tävlade med sina vänner om vem som visste mest, men min kompis förvissade mej om att man måste få vara 15 ibland oxå...det är rätt kul att vara 15 när man egentligen är 30 sa hon - I agree!!

men att de är vanliga killar hemifrån som det gått väldigt bra för underlättar ju för att man fortfarande ska vara förankrad i verkligheten =) har oxå insett att jag faktiskt gått på gymnasiet ihop med henke och claes...lite kul =)

men men känner att hysterin börjar dala haha....för den här gången, sen beror det väl på hur länge det går innan jag får nästa injektion med scotts uppåttjack....  =)

back to reality - imorrn tenta usch

Kommentarer
Postat av: Sara P

hehe cooolt inlägg kan det vara jag som är din nya bästis ;)

Kram

2009-06-04 @ 14:04:23
URL: http://mjolistassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0