avtack

igår hade vi *fy fasen va vi har varit duktiga i KM i år*- middag =)
det var mkt trevligt och väldigt väldigt gott...vi var på Coco Thai och jag åt... ja det var en syn för Gudarna =)
... det var stekt ris med kyckling, räkor och cashewnötter serverade i en annanas...skitläckert...drack päroncider till....mkt smaskigt och dyrt...

men men det händer ju inte så ofta att man äter ute så....

det var en trevlig samling människor som jag tycker så mkt om.... vi trivs bra tillsammans!!


känns då märkligt att människor upplevt KM som svårt att ta sig in i eller att vi fryser ut mskr "är man inte med i KM är... när det är precis det vi upplever att vi har blivit innan....dert är ju därför vi blev denna klick av mskr. Kanske är det som Erik sa att årets KM valde man ju inte att gå med i ... årets KM baserar sig ju på vänner som redan fanns i spexet, inga "utifrån" valde ju KM, den gruppen var ju liksom redan full typ...altl det där sa inte Erik =) men andemeningen....

tänk att man blivit det man jobbade emot liksom...känns komstigt att mskr upplevt det så... inte alls tanken.... folk har så länge sett ner på KM och bara sett oss som "personal", kanske inte alltid sagt det men i deras bemötande har det känts så... vi ville väl att folk skulle se KM som en grupp att avundas lite kanske...inte vet jag... men att vi kunde ha kul grejer för oss oxå att det inte bara fanns dekor-öl eller skådismiddagar osv...

detta är iaf mina åsikter och tankar... om detta finns säkert skilda meningar men så är det iaf....

Kommentarer
Postat av: eBbA

Heja KM! Jag finns alltid med med mitt hjärta!

Stor kram

2009-05-28 @ 23:50:27
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0