en typ av bilddagbok

kanske man kan kalla detta inlägg....för jag tänkte nämligen lägga upp en hel del bilder från i torsdags när jag var och kollade på Scotts =)

Henrik och Roberto koncentrerar sig =)

 roberto i fokus

 Asså kolla in dessa vackra händer.....*sucktar*

 henrik igen.....

...och igen *ops* =)


... ett stort fan nere till höger...*fnys* men annars ett bra foto som blev vad det blev pga ljus och blixt....






Bröderna bus på´t igen... =)



cooling henrik in i dimman....


närbild, men tror ni han ville se mig i ögonen? hehe....

jag såg oxå nya bussen, mkt tjusig!

detta var lokalen....

glad henrik =)


även claes kom men på ett hörn, ska jag skylla på att jag stod fel? hihi....






Lillen såg lite misspepp ut...vart var det fina leendet?



snacka om glittande ögon haha...

stämningsfulla henrik

grrrr -henrik

snyggt va? fast lite otydligt =)

detta kunde blivit bra...

fina henrik

långa roberto...haha....du e med fin!








dansgolvet var iaf rätt fyllt...och grabbarna såg ju ut att ha rätt kul på scen med!



Detta var min torsdag... inte varje vecka det inte!! Är fortfarande lite rusig....hihi....
Och i min egna ovisshet träffade jag även Icka på denna spelning...så snart kanske man hänger med coola

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Ja jag tror jag stod bakom dig och tog kort ett tag.. Ja jag hade en grå tunika på mig..

Vilka underbara kort du tagit förresten, du hade bara en mobil kamera va? om du vill ha dom i fanzone bilddagboken är d bara att maila dom så fixar vi det ;)

2009-06-01 @ 14:02:50
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0