Jag fick en kram...

...även om jag var delaktig i att få den =)
och inte av vem som helst utan av sångaren i Scotts - SnyggHenrik hihi.....

Igår var nämligen jag och Sandra på Frimis och lyssnade Scotts som var här antligen. Jag hade väntat på denna dag medan Sandra nog inte var lika övertygad om deras braighet =) men hon följde med för min skull...thats what friends are for!!
Jag och Magnus lyssnade på dem på annandag jul hemma i lidköping och det kändes lite overkliget att se "killar hemifrån" stå där på scen helt plötsligt kända och folk skriker av hänförelse...... och man själv faller in i skriken...hmmm ;)
Därifrån kom man hes och euforisk hihi...

Nu var det alltså dax igen, jag skulle få se dem live. balansen mellan att fall för att bete sig som en fjortis och faktiskt få sig en kram och lite snack och uppmärksamhet eller bete sig vuxet och dansa lite framför dem och hoppas att de av ngn anledning bestämmer sig för att prata med just mej.... men just igår funkade det ju faktiskt bra med att vara vuxen =) jag fick min kram iaf....

åhh han är ju så snygg!! sitt blonda hår, sina blåa ögon, sitt vackra leende och sina vackra ådriga händer n'r han spelar bra elgitarr...han får en ju att tänka orena tankar, särskilt när man har knän och uppåt i ögonhöjd...hehe...
en sak är iaf etablerad - på kvällar som denna ska man ha tjejkompisar inte en pojkvän med... det är väl inte ens starka sida som flickvän när man dreglar och stirrar med glansiga ögon efter killar som jag kan ha gått i gymnasiet med.... life is a funny thing =)

Som recensent för denna kväll skulle jag säga att det var en fartfylld spelning med både nytt och gammalt material sedan jag hörde dem senaste, publiken var dansant och verkade ha en mkt trevlig kväll. Även Scotts verkade ha kul på scen då de skrattade och log sinsemellan.... även om det fanns par som använde dansen som förspel....
Men jag kan inte mer än undra hur det känns att vara Lillen och Cleas när allt fokus ligger på Henrik och en hel del även på Roberto..... blir man avis?

Det som var en liten miss med denna kväll var att vi trodde att det skulle dra igång vid 20.00 men det började inte förrän 21.30 vilket gjorde det stressigt för att sista bussen gick 23.05....Magnus lovade efter lite övertalning ;) att skjutsa hem oss när det var slut men vid kvart i elva så kände ändå Sandra att det var dax att call it the night så jag blev solo med mina fantasier haha....så resten av kvällen bedrevs med att införskaffa nackspärr framme vid scenkanten.

Många foton blev tagna men jag längtar efter dagen när jag har en ordentlig digitalkamera som det går att zooma med och ändå få bra foton....


Kommentarer
Postat av: Ickaa

Jag tror jag stod bredvid dig där ett tag om du stod typ mellan Henke och Claes? Det är jag som är Carros (Scottsfanzone) vän Icka i alla fall ;)

2009-05-30 @ 13:35:44
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0