ngt viktigt har ju faktiskt hänt sen nov 07 :)

  men lite av mkt istf tvärtom =)  

Vi avslutade ju februari 09 med att fira tre år tillsammans, jag och Magnus *puss älskling*... det är du och jag för resten av livet!! älskar dig!! Iaf =) Vi var i Karlstad på hotell, mkt trevligt =) Hade fått hotellnatt gratis av ComHem - tack sa vi!! Så där dinerade vi mkt god mat och dryck till tonerna av dansbandsmusik... så lite dans blev det med faktiskt...mågna steg på räknaren blev det..hihi...
  
Vi inledde mars minst lika starkt med att förfira min stora dag då jag skulle bli vuxen enligt vissa och gammal enligt vissa =) personligen hade jag inga problem med att fylla trettio, det kändes liksom som att det låg rätt i tiden haha!!
På söndagen kom AM och CE och gratulerade mig och vi bjöd på god mat och hemmagjord marängtårta - smaskens *slickar mig om munnen* vi dukade med linneduk och finporslin, kul att få använda det ibland =)

Veckan därpå var det verkligen dax!! Lördagen den sjunde mars fyllde jag 30 år =) (vet att mga av mina kära vänner var med på denna tillställning, men detta är för er med minnesluckor och er som av olika anledningar inte var med =))
dagen började med att jag fick frukost och present på sängen av min älskling. I paketet var det den vackra statyn till vänster här nere... en sån jag önskat mig! sen följde planering och sånt av kvällens kommande fest för mina vänner...jag är mycket nöjd och tacksam för vår förutseende handling i att förbereda maten och ha haft den infryst...så det mest är att göra i ordning den dag det gäller =)
Nedan ser ni ett litet axplock av den kvällen....är den ngn annan som tog kort vill jag gärna se!!
   Min alldeles egna tårta..   Vad vill Erik säga? haha

Dagen efter var det dax för kalas nummer två =9 för våra familjer. Det var kul att kunna samla alla under ett tak, iaf nästan alla...ser fram emot den dagen när verkligen alla är samlade. Förhoppningsvis när vi gifter oss....
Iaf...vi bjöd på god mat o i genjäld (stavas det så?) fick jag fina presenter hihi... bra dag!! Jag fick oxå en liten konsert till min ära denna dag =) mkt trevligt....Magnus och Thomas (hans pappa) hade övat in ett litet program, så snällt! De spelade om Pepita som dansar i ngt soligt land så vräkte snön ner utanför Kottelokalen där vi var (och även varit dagen innan).
Helgen kan sammanfattas med tre "ord": onda fötter, tacksamhet och mätt mage =)

   Present- och blombord =)
Min vackra staty jag fick av Magnus - "for those who have found their true love"




Någonstans mitt emellan alla kalas var jag även spexare =) Detta är årets tischa... tjusig va!? 
kolla mer på vår sida om ni vill: www.orebropsexet.com men snart är det dax för ny produktion...vem vet vart det leder i år med ny manuschef och allt...(det är det ju iofs varje år men jaja ni vet vad jag menar) 


Så nu vet ni ett par höjdpunkter

     

Kommentarer
Postat av: emi

Tänk att det gått tre år! =) Wow!

Grattis i efterskott till dina vuxenpoäng! ;) kram!

2009-05-09 @ 00:30:43
URL: http://emi-n.blogspot.com
Postat av: eBbA

Tack! Jag klarar mig nog. Ibland måste jag själv uppleva var gränsen går, men jag är försiktig, jag lovar. Dessutom har jag folk runt om mig som skäller ut mig när jag inte tar hand om mig själv ordentligt...=)



Kramar!!!

2009-05-25 @ 23:28:04
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0